5 продължения, които бяха по-добри от предишните филми
Франчайзите са големи пари в днешно време, с множество продължения, отделни филми и слабо свързани кинематографични вселени, които са опората на киното, разглеждано като относително склонно към риск от ръководителите на студиото, в сравнение с неизвестните нови и свежи IP-та, които рядко виждаме. Тук обсъждаме пет продължения, които са по-добри от предишните филми в съответните им франчайзи...
Логан (2017)
Едно от по-скорошните и очевидни записи в списъка с пет продължения, които бяха по-добри от предишните, колкото по-малко се говори за първите два солови филма за Wolverine, толкова по-добре, като нито един от тях не запали света с каквато и да е творческа стойност. В последното представяне на Хю Джакман като титулярен герой най-накрая получихме това, за което публиката се стремеше от първия филм за X-Men през 2000 г. – изпълнен с кръв шедьовър с рейтинг R, показващ най-добрите части от героя на Логан.
Черният рицар (2008)
Независимо дали става въпрос за фантастичното представяне на Хийт Леджър като Жокера, сравнително бързото и стегнато темпо на историята, екшън последователностите или цялостния пакет, Черният рицар е по-добър във всяко отношение в сравнение с предшественика си Батман започва , което само по себе си е дяволски добър филм за Батман. Черният рицар: Възраждане определено не продължава тенденцията и възниква въпросът, ако Ledger за съжаление не беше преминал, колко различен и потенциално колко по-добър би могъл да бъде третият запис?
Извънземни (1986)
Джеймс Камерън беше призован, за да намери ъгъл за продължение на фантастичния първи филм в това, което сега е един от най-големите франчайзи в киното. Преминавайки от строг хорър трилър към екшън хорър, той удвои всичко, с което беше известен оригиналът, от броя на извънземните на екрана до това, че Рипли многократно спасява положението. Alien е добър, но Aliens е по-добър.
Терминатор 2: Денят на страшния съд (1991)
Още едно участие на Джеймс Камерън, този път след неговия първи филм от поредицата. За разлика от първия филм, този път той реши да върне Арни като доброто момче и увеличи действието и последствията десетократно. Безкрайно цитиран и с изненадващо мрачен край, това е последният път, когато поредицата Терминатор беше наистина добра навсякъде.
Кръстникът част II (1974)
Най-известният запис в списъка с пет продължения, които бяха по-добри от предишните във франчайза, той продължава историята на семейство Корлеоне, този път следвайки Майкъл, докато той се опитва да разшири контрола и властта на семейството. За съжаление на тази поредица, третата част е смятана за едно от най-лошите продължения в историята на киното, така че макар това да е по-добро от първото, третото е далеч по-лошо от първите две с известна разлика.
Кой филм или филми биха направили вашия собствен списък от пет продължения, които са по-добри от предишните?
Следвайте ни за повече развлечения Facebook , Twitter , Instagram , и YouTube.